środa, 29 sierpnia 2012

Legginsy we wzory .

Yoł nigga ! <3 Szalonaa nocka była , oj szalona ;3 .  Lol . Batman juz nie jest Batmanem [ * ] Batman sie  teraz nazywa Mucha . Oryginalnie <3 .   Więc w dzisiejszej notce chciałam Wam pokazać bardzo modne w tym sezonie legginsy we wzory . Możemy je  nosić z luźną górą  , np prostym ,zwyłym topem lub sewterkiem oversize .


Topshop, ok. 175zł

Topshop, ok. 140zł

Miss Selfridge, ok. 120zł

Miss Selfridge, ok. 70zł

Topshop, ok. 155zł

Miss Selfridge, ok. 120zł

Topshop, ok. 155zł




Ale żem se focie yebła .. Endzoj ! <3

6 komentarzy:

  1. Chyba najbardziej mi się te pierwsze podobają i te w chmurki. I jakie cichociemne zdjęcie pokazałaś, jakbyś patrzyła w podłogę:)) Ale wszystko git, trochę nieśmiało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pierwsze najlepsze ... Słodka focia :p


    :D


    OdpowiedzUsuń
  3. Tsaaa nieśmiała ja , heheszki joke . ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. EE focia jest najlepsza ;) a spodnie od dołu 3 mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, jeśli chodzi o mnie legginsy we wzory nie specjalnie mi się podobają. Wolę pastelowe kolory, bardziej stonowane. Pozdrawiam :)
    rubinowyszczygiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń