sobota, 22 września 2012

Bersz !

Hejoszka ! Co tam u was ? U mnie nieźle oprócz tego , że pani od angola wpisała mi przez przypadek jedynką -.- . Maskara . Dzisiaj rzeczy z bersz czyli bershki . Mój i Natalii pomysł xD . Wstawiam rzeczy z bershki , dokładnie sukienki  , bo są bardzo ładne , a po drugie modne . Nawet nie są takie drogie . Uhuh . Zbliżają się moje urodzinki , jupi < 24 września >  ^^ . 
Hello ! How are you ? I'm fine . Today things of bersz or Bershka . My and Natalia ;* idea . Things of Bershika < dresses >  are very beatiful and fashionable . Even not very expenisive . ;** <3 


Sukienka w wzorki , za 159 złotych Bershka .
Mała biała xD , za 139 złotych Bershka . 
Sukienka z frędzlami , 199 zł , Bershka . 
Śliczna sukienka za 159 złotych . Oczywiście Bershka . 
Czarna z kołnierzykiem , 159 złotych z Bershka . 
Asymetryczna sukienka w kwiatki , 99 złotych Bershka . 


To tyle na dzisiaj . W poniedziałek dam moje łupy z zakupów . Za tydzień pojawi się stylizacja . ;** 






5 komentarzy:

  1. Czarna z kołnierzykiem *,* ! Zakochałam się !

    + Mam pytanie mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. 2,3,4 najlepsze ale z frędzlami jak dla mnie genialna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne sukienki ! xd

    zapraszam ;D
    milosctokluczdoszczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń