sobota, 6 października 2012

KEBAB !

Yoł ! Jak leci ? U mnie nie najgorzej . JESTEŚ BOGIEM ! Chceee ! :3 Siedze sobie wczoraj na przerwie przychodze pod klase a tu co zastaje ? KEBABA ! -.- Nie fajnie . Bo przecież ja nienawidze kebabów ! Heheheszki <3 . Nikt nie potrafi zgasić tak jak MŚCIWY KLARNECISTA ! On stwierdził , że metal to gówno ... Ja stwierdziłem , że tlen do życia jest mu zbędny .. <3 Loff .     < Chce już środe  i czwartek , bicz > A przechodząc do tematu dzisiejszej notki . Mam dla Was ciuchy z najnowszej kolekcji  sklepu HOUSE .
+ serdeczne pozdrowienia dla  jakiegoś hejtera , który jak tylko może to nas hejtuje . Loff ju <3 


Sweter . 71,91 .


Sweterek *.* . 49,90 .

Buty ! <3 179,90 .

Kurtka  . 206 , 90 .

Bluzka . 35, 90 .

Czapka :3 . 35,90 .


Zapraszam również tu ->-> http://iloveineed.blogspot.com/

5 komentarzy: