wtorek, 9 kwietnia 2013

Czapki beanie .

Siema :3 Dzisiaj świetny i zaskakujący dzień ! :) Przeżyłam matme i 2 wf-y ! Hahah great :) Nie sądziłam że tego dokonam:D :3 Dziękujemy serdecznie :) Dzisiaj mam dla Was czapki beanie . Są bardzo stylowe i naprawde warto je mieć :)  To zdecydowanie hit tego sezonu ! :) Wszystkie znajdziecie na Allegro , każda kosztuje 27.50 zapraszam do oglądania :)












SERDECZNIE ZAPRASZAM NA STRONE  http://loveitshop.pl/ - NAPRAWDĘ ŚWIETNE BLUZY I LEGGINSY  :)

18 komentarzy:

  1. świetne czapki<3

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne są to fakt, ale troche mi się przejadły bo wszyscy wokół je noszą :c fajny blog ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, świetne ! właśnie mam zamiar kupić sobie różową bez napisu, ale może zdecyduję się jeszcze na jakąś z napisem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog , ładny, widać, że się starasz :3
    Zapraszam do mojego bloga ;]
    http://soletsbecrazytogether.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. czapki genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Beanie są świetne ! :D

    Zapraszamy do nas, jeżeli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne sa te czapki, kazda ma oryginalny napis :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko, rewelacyjne te czapki! *.*
    to ja chyba idę buszować na allegro, haha ;)

    ***
    slodko-kwasno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ciagle nie mogę się zdecydować która kupić! zapraszam do obserwowania i na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  10. Te czapki są genialne już je widziałam i nawet miałam zamiar jedną zamówić^^

    obserwuję i liczę na to samo :))

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjne są te czapki!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie za bardzo w moim stylu takie czapki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi mom jest mega :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super:) !! Jeżeli chcecie znać moje zdanie to lepsze rzeczy dodaje Dominika niż Paulina niej więcej rzeczy dodaje Dominika :):* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń