czwartek, 26 lipca 2012

Ps. I have got a secret !

Hej ! Jak u was ? Dziękujemy wszystkim ludzią , którzy tu wchodzą , a najbardziej obserwatorom . Mam nadzieje , że dalej tak będzie . W tym sezonie są bardzo modne buty lordsy . Mi się bardzo podobają , a niektórym nie wpadły w gusta . Tak czy inaczej są bardzo trendi . Sama sobie kupię parę .Możemy nosić je do eleganckich strojów , sukienek lub do dżinsów . Oto kilka przykładów : 
Hello ! How are you ? Thank you all for visiting our blog and the most of the observer blog . Thanks ;*.I hope you continue to do so will. Now they are very trendy shoes lordsy.I really liked, but some do not . Anyway lordsy are trendi. We wear them to elegant costumes , dresses and jeans . Here are some examples : 

Lordsy w kolorze kamel , allegro 49 zł.
Lordsy in color kamel , allegro 49 zł.

Lordsy z ćwiekami , allegro 90 zł.
Lordsy with brads , allegro 90 zł.
Niebieskie , allegro 49 zł.Blue , allegro 49 zł.
Miętowa zieleń , allegro 49 zł.Mint green .
Lordsy beżowe <nude> , allegro 72 złote .


Żółte lordsy , allegro 49 złotych . Yellow lords , allegro 49 złotych .
Moje następne notki będą o : sweterkach , kopertówkach i rzeczach z dżinsu . Bye . :D :**






11 komentarzy:

  1. bardzo lubię te buciorki! :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, zachęcam również do obserwowania, buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę tych butów, ale o gustach się nie dyskutuje, prawda? :) Fajnie piszesz.

    http://juliaola-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog obserwuję liczę na to samo xDD http://tattoosanddrawingsmiranda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie osobiście nie przypadły do gustu .
    dokładnie , o gustach się nie dyskutuje xd

    zapraszam ;d
    milosctokluczdoszczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Również obserwuję.
    www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. powiem szczerze,że jeszcze takich bucików nie widziałam ;)
    średnio przypadły mi do gustu, ale za to Twój blog jest na prawdę fajny

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciki fajne tak samo jak twój blog. Ja obserwuje teraz kolej na twój ruch. http://www.blogger.com/profile/00092564634807476122

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się podobają tylko z ćwiekami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lordsy z ćwiekami -te sie wydaja ciekawe:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lordsy są boskie, ja już swoje posiadam, z ćwiekami;p

    OdpowiedzUsuń
  11. hej weszłam na twój blog przez zapyta jestem ta naćpana muzą hehe ;) masz super blog gratuluje

    OdpowiedzUsuń